Affischer med julmotiv

Jag har ju en massa inglasade affischer på väggarna men jag funderar på att byta motiv lite till och från så att man får lite ombyte.

Dessa tavlor gör ganska stor skillnad i hemmet och det skulle kännas nytt och fräscht att byta ut dessa med jämna mellanrum. Det är inte särskilt dyrt med affischer.

Det är egentligen själva glasramarna som är dyra men dom har jag redan köpt och det är enkelt att byta ut affischerna bara.

Vad jag skulle vilja ha är affischer med julmotiv. Jag tror att julstämningen skulle nå nya höjder med en massa jultavlor på väggarna. Julgranen och jultomtarna gör ju sitt men att ha väggarna fulla med jultavlor skulle ge en helt annan julkänsla.

Vilken julstämning det skulle kunna bli. Ska kolla runt lite på nätet efter snygga julmotiv.

 Den här affischen tycker jag var snygg. Någonting i den här stilen hade jag tänk mig.