Uppsala är en fin stad

Ska till Uppsala och hälsa på några vänner och jag sitter här och letar efter vandrarhem i Uppsala, jag behöver inte bo särskilt flott men jag vill gärna ha ett eget ställe att övernatta på men det kan vara ett litet enkelt vandrarhem, jag behöver inte bo på något lyxhotell direkt. Det var länge sedan jag var i Uppsala så det är något som jag verkligen ser fram emot. Kan tipsa om vandrarhemuppsala.net om man funderar på att bo på vandrarhem i Uppsala och vill veta lite mer.


Det är kul att se nya plaster och uppleva nya miljöer. Som Stockholmare så tänker man inte så mycket på att det finns andra städer i Sverige. Jag har inte rest runt särskilt mycket inom Sverige. Om jag ska resa så reser jag hellre utomlands men nu på senaste tiden så har känner jag att jag skulle vilja se lite mer av Sverige.

Uppsala är en fin stad. Det finns många små städer i Sverige, det är så lugnt och skönt i dessa småstäder jämfört med Stockholm och jag trivs i den lugna tysta miljön. I Stockholm är det fullt med folk och trafik